maandag 27 december 2010

Goedenmorgen lieve bloggers
Eindelijk begin ik het bloggen onder de knie te krijgen,en we hebben er heel veel plezier in,.
 Vooral als je ziet dat we al 43 volgers hebben en dat op nog geen twee weekjes,geweldig toch.
Maar door alle drukte met de feestdagen en het uitpluizen van mijn blog ben ik nog niet goed aan
het freubelen toe gekomen,maar mijn dochter rachel heeft het mogelijk gemaakt om toch steeds een nieuwe
creatie te plaatsen,
Deze bookcard heeft ze speciaal voor Jackie gemaakt en die heeft het aan haar dochter Kelly gegeven,
Na de feestdagen plaatsen we een tutorial van de bookcard





liefst Michaela en Rachel

3 opmerkingen:

  1. hoi michaela en rachel wat is het toch een super mooie bookcard. echt geweldig...
    die wil ik ook nog steeds maken.
    liefs arina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig, een boekkaart, wat een origineel idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie, heel mooi!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen