dinsdag 21 december 2010

Een lief kris kras kaartje

Wat leuk dat jullie weer langskomen,,Dit kris kras kaartje had ik nog liggen maar vind hem zo mooi dat ik hem graag met jullie wil delen.Hij is gemaakt door mijn dochter Rachel,ze is ontzettend creatief,en maakt al haar bloementjes zelf.
We zouden het leuk vinden als jullie een reactie achterlieten,,
lieftst michaela en rachel
 Deze lieve stempel van magnolia is ingekleurd met de Distress inkt,,verder heeft ze papier gebruikt van alles wat,,,Ze heeft de bloementjes en de blaadjes zelf gemaakt,, en een kantje en wat meeldraadjes gebruikt.

 Er zit een losse kaart in met een poststempel en een labeltje eraan.
Vandaag word nog een hele mooie creatie geplaats,,
Ik wens jullie een hele fijne dag toe,en als je de deur uitmoet,,doe heel voorzichtig aan,
groetjes michaela en rachel
I

5 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje mij complimenten voor Michaela grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, een pluimpje voor Rachel, vind hem erg leuk.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschoon vintage kaartjehelemaal mijn smaak, Bravo Rachel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje
    erg leuk
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaarten maak je
    helemaal super
    ga me zo ook gelijk aanmelden als volger
    zodat ik je creaties kan blijven volgen

    grt Debby

    BeantwoordenVerwijderen