zondag 13 maart 2011

Zelfgemaakte glimmermist!!!

Hoie Dames

Nou na lang experimenteren heeft Rachel haar glimmermist zelf gemaakt !!!
Geweldig gewoon,ik ben er zo blij mee en we hebben er gewoon heel veel geld mee bespaard.
Ze heeft er bloemen meegemaakt en hier zien jullie het resultaat.

Hierboven zie je de vintage bloemen die ze gaat gebruiken voor haar projectjes.


Helaas zie je op de foto's de glitters en de glans niet zo mooi. Linksonder op de blauwe bloem zie je wel de glitters.

Liefs Michaela en Rachel

20 opmerkingen:

  1. Hallo dames, jullie maken ons nu natuurlijk heel nieuwsgierig naar het "recept". Het ziet er goed uit, mooi gelukt. Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben niet de enige die wil weten hoe je het gemaakt heb hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En nog een nieuwsgierige naar dit receptje ha ha. Heel erg leuk en zo te zien hebben jullie er al veel plezier van.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig wat knap! Ik sta voor een raadsel waar ik razend nieuwsgierig naar ben!
    Prachtige bloemen!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wauw!!!
    Ze zien er super mooi uit!!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zien er prachtig uit! Houden jullie het recept geheim??? Ik sluit me aan bij de rest, ik wil ook heel graag weten hoe jullie het gemaakt hebben.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. & ook ik ben heeeel benieuwd naar jullie recept. echt super zeg dat jullie dit uitgevonden hebben!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie bloemen en ik geloof je direct dat ze in werkelijk nog mooier zijn!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat knap dat je dat zelf heb gemaakt.
    het ziet er allemaal heel mooi uit.
    Ik vind die bloemen echt super mooi.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super zeg hoop dat je je recept met ons wilt delen ben zelf ook eens bezig geweest er mee maar bij mij lukte het niet grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sluit mij geheel aan bij de rest......ook nieuwsgierig naar de ingredienten, ik ben een echte glimmermist fan, daar kan je in combinatie met distress erg mooie dingen mee doen vind ik. Maar bovenal Rachel wat heb je er mooie bloemen mee gemaakt, mijn complimenten! Ook daar zou ik het "recept" wel van willen weten.
    Groetjes dames, van Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nou dat zou ik ook wel willen weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zijn inderdaad hele mooie bloemen geworden...wauw!
    Glimmermist is inderdaad vrij prijzig dus als jullie je geheim prijs willen geven hoor ik het graag:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad mooie bloemen ik ben ook benieuwd naar het recept. Kan je orginele glimmermist ook lichter maken met jullie recept?? Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowwww wat heb je dat schitterend gemaakt,heel knap hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige bloemetjes!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke bloemen,mooi van kleur en voor de rest sluit ik me bij de andere dames aan.....

    Greotjes Elly
    Ben volger geworden als queen_ellebel,wil het vervolg wel graag weten....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat heet nou budget scrappen met materialen wat weinig kost, dus zeer handig om je eigen glimmermist te maken, maar ja hoe dat te doen?


    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi die Michaela en Rachel, Wat zijn jullie bloemen leuk geworden. Een beetje nostalgisch geworden door de glimmermist. Geeft "de kok " zijn recept?? Las dat er meer mensen om vragen. Het vogelkooitje is ook heel grappig geworden. Ik had zoiets met de kerst gemaakt.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen