zaterdag 5 februari 2011

Yippppie bijna op de 100 volgers

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers en mijn trouwe volgers bedanken voor het volgen van
ons blog.
We genieten iedere keer weer van die lieve reacties op onze kaartjes.
Wat een groot aantal hebben zich erbij gevoegd,we zitten al bijna op de 100 geweldig!
Nog 13 en dan word de Candy verloot,superrrr gewoon,het zou dan ook geweldig zijn als we de candy op Rachel haar 20stig verjaardag kunnen verloten.
Zondag 13 febr viert ze haar verjaardag en mischien dat jullie het leuk vinden om haar een kaartje
te sturen,ik weet zeker dat ze er heeeeel erg blij mee is.
  Jullie kunnen me mailen voor het adres.

Vandaag ga ik mijn projectje afmaken voor het Dt team van Patries.
We wensen jullie een hele fijne zondag toe.

Liefs Michaela en Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten