zondag 2 januari 2011

Kaartje voor Challenge

Hoie Dames
Alweer het begin van een nieuw jaar. Ik hoop dat jullie fijne dagen gehad hebben.
Er is weer een nieuwe Challenge bij Alles met en over Derwents.
De opdracht is Alles mag en je kunt een mooi verrassingspakket winnen.


Dit is de kaart die ik voor de wedstrijd gemaakt heb.
De stempel is van Sarah Kay en het is ingekleurd met, natuurlijk, Derwent potloden.
Het was wel raar om dit weer te doen hoor, als je gewend bent aan de Distress ink.
Maar het was wel weer leuk.
Verder heb ik wat leuke bloemen, meeldraden en glitter steentjes gebruikt.
De foto hieronder is aan de wazige kant, sorry hiervoor! Ik hoop dat jullie het toch duidelijk genoeg kunnen zien.


Als laatste wil ik iets vragen. Ik ben opzoek naar Vintage sleutels en metalen hoeken. Ik kan deze maar nergens vinden en ik wil ze toch zooooo graag. Weet iemand van jullie waar ik deze kan krijgen?

Fijne dag,

Liefst Michaela en Rachel

3 opmerkingen:

  1. Ik wens je een heel gelukkig gezond en creatief nieuwjaar toe
    En je kaart is echt schitterend geworden
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan je twee tips geven
    1 voor de sleutels en de hoeken je moet naar een webwinkel zoeken die tim holtz producten verkoopt ga eens kijken bij doe@ding in spijkenisse
    tip 2 je zou eens het gratis foto programma van photoscape kunnen downloaden daarin kun je heel veel met je foto's doen, dat is een gweldig programma waar je je foto's heel goed mee kunt bewerken
    je kaartje is wel heel erg leuk geworden, leuke kleuren zo bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart geworden hoor, mooie kleuren.

    Ik wens je een heel gezellig, creatief en vooral gezond nieuwjaar toe!! Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen