maandag 7 maart 2011

Vogelkooitje

Hallo dames

Samen met Rachel heb ik deze mooie kooi gemaakt,het zit boordevol veschillende technieken,het was een klus van 6 uur werk,maar ooo zo leuk voor te maken.
Dit patroontje komt van  http://sandrasscrapshop.blogspot.com/
Tevens doet hij mee aan de wedstrijd van

De tralies van de kooi zijn met goude embossingspoeder bewerkt.Het papier komt van K&Company en de bloemen zijn van Woc.  De vogeltjes in de kooi zijn bewerkt met UTEE. Helaas zie je de vogeltjes in de kooi niet goed maar hieronder op de foto kunnen jullie zien hoe ze eruit zien.


De mini magnoliaatjes zijn ingekleurd met Distress inkt.


We zijn erg benieuwd wat jullie er weer van vinden!


Oja..!! over 13 dagen zijn de knotsgekke kaarten dagen in de Brabantse hallen. Gaan jullie ook?

Liefs Michaela en Rachel

35 opmerkingen:

  1. hoi

    wow wat super gaaf!

    heel erg mooi gemaakt!

    ja ik ga zeker ik woon er vlak bij en heb er erg zin in!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow prachtig zeg....!

    Bedankt voor je deelname op its a magnolia challenge

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, wat een super mooi geheel!!! Geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit schitterenddddd.
    Zo mooi papier en details.
    Wat een werk,maar het is echt om van te kwijlen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf kooitje heb je gemaakt hoor, leuk dat je meedoet met de challenge van IAMC, veel suc6.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooow dat is echt een super mooi kooitje. Leuk dat je mee doet aan de challenge van IAMC.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw!! ik heb nog nooit zo iets moois gezien!!
    echt prachtig!
    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend, ik heb de kooi ook gemaakt en ook in bruin met goud -kom even kijken zou ik zeggen - maar dit pronkstuk slaat alles!!
    Groetjes,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend leuk! Prachtig gemaakt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wooooooooooouw,wat prachtig resultaat. Het is het werk volgens mij echt waard. Fantastisch groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi, wat een superleuk vogelkooitje zeg.
    gr jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi michaela en rachel, jullie vogel kooi is gewoon weg geweldigggggggggggggg superrrrrrr mooi gemaakt dames
    mijn complimenten voor jullie
    liefs Arina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat prachtig is je vogelkooi.
    Leuk dat je meedoet met DML challenge.
    Veel succes.g
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is is moooooi!!! Prachtig gemaakt, echt een super creatie!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een super gaaf kooitje heb je gemaakt prachtig en bedankt voor je compliment op mijn blog word er verlegen van grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, dat is mooi. Geloof best dat je daar aardig wat tijd in gestoken hebt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van IAMC, heel veel succes.

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zooo zeg!! Wat een plaaaatje Michaela!! Wat ontzettend leuk dat je hem al zo snel gemaakt hebt! Goed dat je de vogeltjes nog even close-up hebt genomen hihihi (was ik vergeten). Super zo met die labeltjes er aan! Top hoor!

    Bedankt voor het plaatsen van de link (wink)en het seintje en veel succes met de Challenges!
    Ik heb enkele afbeeldingen van jouw uitwerking op mijn Voorbeelden pagina in mijn shop toegevoegd hoor! Ik vind het zo leuk om te zien wat anderen er mee maken! Kan ik echt van genieten!

    Groetjes en tot ziens!
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh wat gaaf zeg, mooi gemaakt! En dikke kans dat ik naar de brabanthallen ga, maar ben er nog niet helemaal uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wouw schitterende vogel kooi echt geweldig
    bedankt voor je deelname bij nl magnolia challengesblog
    en its a magnolia challengesblog
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bedankt voor de leuke reactie op mijn tasje. Ik ben even aan het speuren geweest bij Arina, maar kan zo gauw niet vinden of zij haar aquamarkers te koop heeft. Misschien heb je een link voor mij of kun je mij in contact brengen met Arina?

    Groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een ontzettend super gave creatie hebben jullie gemaakt.
    Echt alles is schitterend!!!!!!!!!!!!

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat is idd een heel mooi vogelkooitje.En de kleur is ook schitterend.
    Bedankt voor het meedoen aan het NMCBlog.
    GR Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een kunstwerkje! Echt prachtig gemaakt zeg! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wirklich wunderbar!
    absolut beautiful - thanks for inspiration

    Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zoooooooooooo dat is geweldig mooi!
    Super gemaakt.
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wow, wat een prachtige creatie! mooie details. Bedankt voor het meedoen aan het IAMC blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow dat hebben jullie mooi gedaan. Bedankt voor jullie deelname aan de challenge op het DML blog.
    Groetjes,
    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kooi, fantastish en wat moet dat veel werk zijn geweest. groetjes Janita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat ontzettend mooi is dat geworden,kan me voorstellen dat je er erg veel werk op hebt gehad,maar het loont wel!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige creatie Michaela en Rachel, super mooi en heel origineel.
    Ik kom ook naar Den Bosch en help bij de stand van KreaTeja. Misschien tot dan.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hele mooie creatie!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat mooi zeg!!! heel mooi gemaakt. Ik ga a.s. donderdag naar de beurs in Den Bosch samen met mijn moeder! heb er zin in.
    Groetjes en een fijn weekend Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Suppermooi, al dat werk is zeker de moeite waard geweest hoor !

    groetjes Jessy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi, ik kan me voorstellen dat hier heel wat uurtjes in zijn gaan zitten zeg, maar het resultaat mag er wezen hoor, toppie. Bedankt voor het meedoen aan onze DML Challenge. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Michaela,
    Ik ben DT-lid bij Nederlandse kaarten uitdagingen en ben daar op zoek naar leuke creaties om daar op het blog te laten zien. Ik kwam jou prachtige vogelkooi tegen en wil je vragen of je het goed vind als ik die met jou naam erbij natuurlijk daar laat zien ter inspiratie voor anderen. Als je het goed vind wil je me dan mailen op heleen1969@live.nl
    Groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen