maandag 31 januari 2011

Valentijn easel kaartje

Hallo Dames.

Allereerst wil ik al mijn volgers bedanken voor het volgen van mijn blog en de lieve reacties op mijn kaartjes,we genieten er steeds weer van.
De 3de Challenge van http://girlscardsworld.blogspot.com/ gaat vandaag weer van start en dit keer met het thema Valentijn.
En wat hebben de Dt leden weer een schitterende creaties gemaakt.

De kaart is gemaakt met wit cardstock.
Het patroontje komt van  http://sandrasscrapsels.blogspot.com/
Het papier is van de vintage blok en het hartje met tekst hebben we zelf gestempeld.
Edwin en Tilda zijn ingekleurd met distress ink.
De kleuren die ik voor Tilda gebruik hebt zijn: Victorian Velvet, Antique Linnen, Vintage Photo, Tattered Rose en Worm Lipstick.
Voor Edwin zijn de kleuren Black Soot, Pumice Stone, Vintage Photo, Tattered Rose, Worm Lipstick en Faded jeans.
Verder alles afgewerkt met bloementjes en een kantje.
Veel plezier





Liefs Michaela en Rachel

34 opmerkingen:

  1. Superrrr wat een mooie kaart, prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaart ziet er weer superrrrrr mooi uit.maar we zijn ook niet anders gewend van jullie.

    liefs en een dikke knuf van je dinnetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeetje wat een leuke kaart zeg en bedankt voor het mooie patroon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Michaela, erg lief!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. Echt een schatje. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaart weer. Ik vind de stempel erg mooi ingekleurd. Het lijkt net of het een plaatje is, zo echt. Ik vind de easelkaart ook super, kan hem alleen niet zelf maken. Ik moet er echt eens voor gaan zitten, maar hoe dat in zijn werk gaat.....

    Groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaatrje
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schatje! echt heel mooi.

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PRACHTIG Michaela.
    Wat een geweldige magnolia stempels zijn dat , erg leuk model kaart en echt geweldig ingekleurd.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, Michaela. Een mooi geheel en heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig hart heb je gemaakt, mooie kleuren gebruikt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wow wat een schattig kaartje zo lief die twee samen en de kleurtjes heel erg mooi
    Het modelletje is ook super
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Michaela,

    Je kaartje is prachtig!! Echt heel mooi geworden hoor!
    Bedankt voor het plaatsen van de link! Helemaal goed zo hoor!
    Thanxs!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Awww this is pretty great TILDA fab creation great HEART shape..love it..thanks for sharing with us at Totally Tilda chall this wk.

    smiles Christine TT DT & girlies xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg. Wij zijn ook meteen volger van je geworden.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ♥♥ Stunning work of art so dreaming
    Thanks for joining us at the Totally Tilda challenge this time
    Please come back for some more fun next time
    Hugs Susie & the TT DT xx ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een schitterende easelkaart, leuk dat je meedoet met de wedstrijd van Duymelot!
    Veel suc6.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O die is al zo mooi de eerste die ik bekijk en al zo`n mooie
    Suuces met de wedstrijd en leuk dat je meedoet

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij hobbyscrapcardsengifts.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey hoi,
    Ik zag je kaart meteen staan toen ik die van mij wilde toevoegen! Wat een geweldige kaart heb je gemaakt...WAUW!
    Groetjes Mieke
    http://miekescreaworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super gave kaart is dit.Heel mooi papier en een hel leuke stempel.

    Echt schitterend!!!

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Michaela,
    Wat een super mooie kaart heb je gemaakt!!!
    Je vroeg welk papier ik had gebruikt op mijn laatste kaart, helaas staat er op het papier geen naam.
    Het zat in een pakketje van 6 velletjes A5 formaat in een cellofaanzakje.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje heb je gemaakt zeg, succes met de wedstrijd he!
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. love your card, so soft and beautiful !
    Thank you very much for your nice comments for my tutorial.

    Hugs,
    Ying

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Michaela
    wat een super mooi kaartje lieve kleurtjes
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh this is so spectacular ... I LOVE it & love all your wonderful embellishments on this great little Heart shaped card. So beautifully colored too.
    Hugs, Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. veel success met het mee doen bij onze wedstrijd bij Duymelot, je hebt een leuke kaaart gemaakt.
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi michaela
    het is een schitterend kaartje wat je hebt gemaakt maar helaas kunnen wij deze niet mee laten doen aan de challenges op het nl magnoliachallengesblog.
    we hebben duidelijk in de regeltjes staan dat je een nieuwe creatie moet maken voor deze challenges je magz e wel combineren maar wij willen wel graag een nieuwe creatie zien en geen creatie die al ouder is.
    alvast bedankt
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo,

    Bedankt voor het volgen van mijn blog. Om hiervoor iets terug te doen ben ik volger geworden van de blog.

    Ziet er erg lief uit met al die magnoliaatjes!
    Het bovenstaande easel-kaartje vind ik ook erg mooi!

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hij is prachtig! Ik vind de kleuren combinatie heel erg mooi.
    Bedankt voor het meedoen aan de Nederlands Magnolia Challenge blog
    Yvonne x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hoi, wat is je kaart superleuk. De magnoliaatjes zo mooi ingekleurd met distress je andere kaartjes zijn ook al zo mooi!
    ik ben volger bij je geworden, kom je ook bij mij kijken?
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen